bla bla bla om allt o inget som vanligt..

Då har jag klippt mig det gjordes 9 imorse o jag har aldrigt klippt mig så lite! Brukar alltid ha slitet hår osv men hon typ klippte inget alls bara drog med den där saken som tunnar ut håret men sen var hon typ klar så det vert väl inte så stor skillnad. Det är både bra o dåligt skulle vilja göra något helt nytt men de vågar jag ju inte haha, men skulle vilja att hon gjorde spettsigare för det hade jag innan o det klär mig bättre!! Men men nu är det gjort så ska spegla mig lite mer hemma och se vad jag verkligen tycker. Efter frisan vart det jobbet o här sitter jag i 3 timmar till sen är det snart fredag o helg!! :D 

Igår vart det en väldigt trevlig middag med min käre bror och mycket garv o snack om allt möjligt mellan himel o jord! Tack för en mycket trevlig kväll <3. Efter det blev det hemgång o lite senare dök Felicia upp så snackade vi lite skit sen var det sov dax. Idag efter jobbet får jag se om jag träffar Idiot för hon ska fixa lite musika på en skiva till mig o efter det kanske vi solar som vi bara lyckats med en gång hittils haha. Vi är lite dåliga ibland! (:
Behöver även fixa lite med naglarna och så idag, skulle vilja träna men vill inte bli sjukare så vet inte om jag vågar får se ikväll hur jag gör. Vet inte ens hur tiden ska räcka till jag slutar ju liksom inte förens 18.00 men men  snart är det Thailand som gäller! :D


//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0