Det händer bara mig..

Som rubriken säger, jag fattar inte hur jag alltid kan bli drabbad!! När det verklign inte passar så ska jag alltid bli sjuk, samma sak när jag skulle till Thailand då blev jag sjuk 2 dagar innan vi åkte liksom, jippi *not*. Men denna gång ska jag inte åka utomlands men däremot så ska min kära vän Felicia fira sin 20års dag i dag då hon fyllde i onsdags. Så hon har planerat lite hemma krök o sedan vidare till Ambasadur och sen har jag faktiskt även skaffat mig ett jobb. Jaa så är det, jag gick för andra gången o prov jobbade på Jack & Jones i torsdags och då fick jag även jobbet, skit kul! Känns riktigt bra! Men vad händer torsdag kväll, jo jag blir sjuk och jag som skulle jobba fredag plus helgen. Fan alltså, de var inte poppulärt att börja med att vara sjuk. USCH!! Jag var hos läkaren igår o fick pencillin men tycker den bara hjälpt mot halsen men hopas på bihålerna snart också!
Alltså fan, jag är så arg samtidigt som jag inte orkar men det är så hemskt o typsikt!! Jag måste vara frisk på måndag så nu blir de cool lungt i 2 dagar!!

Grattis i efterskott min prinsessa! (finns inga bilder på bara dig ju)



//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0