Fullt upp men ändå inget spec

Nu märks det att man börjat jobba igen då jag inte är så bra på att uppdatera. Öppnade själv för första gången i torsdags och jag var så nervös alltså shit men det gick bra sen jobbade jag på hela dagen och sen på fredagen har jag stägningen, usch det var nog ännu värre! Jag hatar verkligena att hantera kassan o alltsånt. Men överlevde tydligen det också haha. Efter jobbet blev det en sväng till Micke o kollade idol och sncaka skit sen hem till Daniel och sova, var ledig i helgen så det var super skönt har typ shoppat, ätit och gjort naglar haha. Nu ska jag hänga upp min tvätt, plocka lite och sova. Jobbar 10-19.25 imorgon så jag har stägningen, har typ det hela månaden tyvärr. Men de är bra att lära sig kassan kanske.


Nej nu måste jag hänga upp min tvätt!





//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0