Gårdagen plus idag

Igår var det en väldigt seg dag, det var första gågen det mer eller mindre kändes att man var arbetslös. Men det löser sig måste verkligen komma igång med att söka jobb, men det är sååååååå j*vla många processer (stavning) bara för att söka ett jobb liksom. Man tröttnar efter 3 jobb för det tar sån tid att fylla i allt!

Efter lite jobb sök och fortsättning att skicka över bilder från gamla till nya datorn, vilket jag tror jag är klar med nu! Har bara filmer o musik kvar haha. Men bilderna var det viktigaste så det känns bra, men efter det drog jag o handlade med päronen. Vi kom kanske hem halv 8 då blev de middag och sedan bestämmde jag, Fille, Ebru, Blomman och tysken oss för att dra till Göta Källare på kvällen. Det var riktigt bra musik men i börja så var det inte så mycket folk så vi satt mest o snacka sen blev det väl lite dans kan man säga och sedan hemgång men Ebru hade bil så det var super skönt! Vi plockade även upp Ebrus lillesyrra från skyddsrummet o hur vi kom fram förvånar mig fortf tyckte mest bara vi snurra runt i slussen! hahah.
Nej men det var kul igår, de får vi göra igen! :)

Nu har jag kollat på massa Svensson Svensson avsnitt och käkat frukos så nu blir det en snabb dusch sedan kanske jag hakar pappa till landet men vi kommer hem ikväll igen för då blir det rissne gympa. Om vi drar till landet så är det för att kolla båten efter all blåst.

Haha, våren 07 Felicia och jag alltid lika snygga ;)



Neej nu är det dags att röra på sig, puss hej!
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0