Imorgon och framåt..

Imorgon blir det nog ett varv till stan för att kolla lite saker sedan åker jag till landet med min kära bror o älskade far så ska vi typ fixa en del o på lördagen ska vi ta upp båten, det är det stora projektet. Efter de blir det nog ännu mera plock o fix och sedan blir de bussen hem på eftermiddagen/kvällen. De blir en lugn lördags kväll, ännu oplanerad men känns bra för på söndagen ska jag prov jobba (hoppas på rätt dag denna gång haha). Fan vad jag måste ha energi och bara känna wow, detta är precis vad jag vill göra! Hoppas på den känslan iaf!

Känner mig ganska hängig nu har ont i halsen o huvudet men hoppas det försvinner tills imorgon..


Halooweeeeeen 2010


Puss från den kanske gladaste djävulen ni sett ;) haha!
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0