Sprida skurar som vanligt

Idag har jag plockat massor i mitt rum ska även svänga förbi förvaltaren tänkte jag då jag som vanligt glömt mitt konto hos dom haha. Efter det blir det luncha med snyggingen Ebru i solna sen kanske kolla på örhängen till bröllopet och ikväll träna med min kära mor. Tro det eller ej men jag har faktiskt läst en bok nu påväg hem o till jobbet super skön avslappning och jag har även läst ut boken, brukar väl aldrig hända liksom haha. Det var Jessica Anderssons liv/uppväxt super intressant men mot slutet blev det lite mycket att bara läsa om henne. Men hon har verkligen lyckats måste jag säga och hon hade verkligen alla oddsen mot sig om man säger så.

Igår blev det super mysig middag och massa snack med underbara Simonsson fram till elva då jag tycker synd om henne som skulle upp tidigt imorse men hon är så duktig som orkar sånt! (:

Imorgon ska jag fixa min naglar lite hade hoppats på att hinna med en fika med Majen oxå men lär inte bli så då hon börjar jobba 16:00 och jag gör naglar vid halv 12. Men Fille kanske kan ses efter vi får se allt löser sig sägs det! ;D

Jag har inget roligt hår idag men tänkte tvätta det ikväll efter träningen så blir nog keps på idag om det inte ser allt för larvigt ut tihi :)..


Jag och Idiot hos Mira & Jessica :)



//T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0