30/8-2012

Hade en konstig natt med både bra o jobbiga drömmar men de är så mina nätter brukar se ut nu för tiden :/..Vaknade med ett ryk sen var de bara gå upp och boka tvättstugan körde 4a tvättar samtidigt som jag var o handlade där emellan. Sen träffade jag Ebru vi äkte till Solna hämtade ut våra biljetter till derbyt den 16 September kommer bli sååå bra, heja AIK!! Sen gick vi i centrum en kvart sen blev de fika ute o massa snack, mysigt! Kom hem hal 6 typ då gick jag ut på promenad så jäkla skönt att rensa tankarna på det sättet. Duschade o gjorde mig klar för en fika dejt med Simonsson men hon var lite för trött efter sitt jobb och det kändes väldigt lugnt för min del så blev middag o lite soffa nu blir de sova.

Ebru och Jag sommaren 07 :)
 
 
// T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0