Helgen över igen

Jaa nu är det söndag eftermiddag och jag kom hem från Daniel för kanske en timma sen. I lördags så segade jag hemma på förmiddagen och typ duscha, vilade, satt vid datorn och hejade på mina päron när dom packa för jag själv vill verkligen inte så det tar bara emot att behöva packa då ;) haha. men sen var klockan mycket så jag gjorde mig iordning så drog jag till Daniel och därifrån åkte vi till hans faster som fyllde 40år så det var party o mycket god mat så det var super trevligt! Vid elva bestämde vi oss för att dra till mira & Jessicas inflyttnings fest. Möte upp Felicia på tuben så drog vi till tjejerna i Rissne det var kul att träffa alla igen måste jag säga! :D. Vet inte vad klockan var när vi drog men jag var super trött då de blev sent kvällen innan så kände att sängen kallade. Vi lyckades få skjus hem då alla skulle hem från 40års festen som var i solna så då hämtade dom oss, skönt!! Deckade nog ganska snabbt och imorse blev det bara chill o ett varv i bromma utan reultat vilket är bra för fattiga mig men synd för Daniel som ville ha någon grej :P haha. Han skjusade hem mig så nu blir det kanske lite fix innan bror min kommer hit för att vi ska fira bästaste pappa som fyller år idag! :) <3

Har tyvärr inte så många bilder på pappa men här har vi en som ni säkert redan ni sätt ;)!
Men grattis på födelsedagen bästa pappa! <3





//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0