konversation på jobbet

Jag sitter och smsar på mobilen,
En kille säger: Alltså vad ska du göra när den går sönder?
Jag: gråta mig till söms.
Killen: Du är bortskämd va?
Jag: neej verkligen inte, men jag skulle aldrig klara mig utan mobil så hade väl haft en snäll pappa.
Killen: Vad jobbar han med?
Jag: Han är egen företagare, vaddå?
Killen: men det förstod jag ju redan, menar vad äger han?
Jag: hur kunde du förstå det?
Killen: bara man kollar på dig så ser man att pappa betalar.
Jag: Vaaa, nu vill inte jag prata mera med dig.

Sen går jag iväg! Hahah, jag kallar killen för killen då jag inte vet hans namn för han jobbar på en annan avdelning.

//T.Joahnsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0