Från mobilen

Jag har typ inte tid längre jag är nog en ganska dålig bloggare haha. Jag har inte skrivit på några dagar men de vart iaf aldrig någon film i tisdags utan jag la upp alla bilder från studenten på face ist och det tar ju sin tid.. För mig iaf haha.. Sen tror jag det var onsdag då träffade jag Daniel i kista efter jobbet o vi fixa klockan jag fick av honom så nu sitter den bra. Torsdag var de bara upp o jobba sen hem åka och handla med mamma kom väl hem halv tio då behövde jag fixa lite arbete med jobbet det hade blivit lite miss grejer.. Fredagen var de jobb som gällde sen träffa Fille o Ebru för att mysa, svulla snacka skit och må bra. Lördag jobb igen ganska väldigt mycket trött på skiten nu men men bättre än inget. Efter det vart de hem kolla lite på det riktigt fina bröllopet, sedan kollade jag film med min bror som är hemma och är sjuk stackare <3. Vi såg shes the man skit kul haha. Sedan bestämde jag mig för att gå ut med felicia, tiffy + tjejerna det var mycket trevligt. Vi var på ace stället var kanske inte riktigt min grej men ändå. Åkte sedan till Daniel sov där upp imorse och iväg hem för att byta om sedan åka o jobb som barnvakt. Shit vilket tråkigt inlägg haha. Jag bloggar nu från mobilen och har precis slutat som barnvakt och på väg hem till micke för folk befinner sig för att vi ska diskuter midsommar, mysigt. Men jag ska försöka träffa bästaste simonsson någon dag i veckan och jobba. Hoppas alla mår bra o fortf vill läsa min blogg haha.

puss // T.johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0