Det är inte min dag!

Klockan är strax efter halv nio och dagen har redan börjat på fel sätt :/.. Jag vaknar och har skit ont i ögat, pratar med min mor som tror att det är en början på en vagel och det har jag aldrig haft men det verkar inte alls skönt för detta gör skit ont. Sen missar jag tuben och nu sitter jag i skolan på psykologin, och förra gången började jag ju att skriva om tvångstankar, remember? Och nu när jag kommer till skolan finns inte arbetet kvar det visar sig att skolans datorer fått något virus skit som gör så att arbetet bara sparas på den datan man satt vid sist man skrev.. Ofta jag kommer ihåg vilken data jag satt vid för två veckor sen, neej!! Åhh vad arg jag blir så nu är det bara börja skriva om och det är en VG uppgift så det hade varit lite kul med VG i detta ämne men men får se om jag orkar.. Haha.. Nej men idag ska jag vara glad, det blir en bra dag idag! (:



// T.Johansson

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejja Tone hejja Tone! bara kämpa sista veckorna nu, fatta hur stolt du kommer vara nästnästa fredag då :D

2010-05-23 @ 18:09:23
URL: http://youcantspelldesrosiers.blogg.se/
Postat av: T.Johansson

Det är bra med lite pepning! :D

2010-05-25 @ 10:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0