Härligt

Denna vecka var det två ganska stora prov, man kan säga att det var avslutnings prov i båda ämnerna, jag vet inte om jag klarade dem eller inte det får tiden visa. Just nu känner jag mig bara så fri från att inte behöva sitta och plugga! Även om jag får omprov i något ut av ämnerna så får jag veta det nästa vecka så i helgen ska jag bara njuta :D!

Igår var jag och mamma och kolla på skor inför studenten men jag hitta inga som jag riktigt föll för men sen när jag sov på saken så bestämde jag mig för att köpa dem som var lite "fulare" men mycket bekvämare än dem snygga som jag ändå inte skulle kunna gå i haha.. Är rätt nöjd med mitt val ändå för jag kommer kunna använda dessa skor flera gånger och då känns det mer värt att lägga pengar på dem, än tex som klänningen som kosta en del men jag kommer ändå aldrig använda den igen. Men men inte mina pengar haha :P..

Så idag efter skolan, då de vart att käka pannkakor till lunch med Zabina (super gott var det), så åkte jag till solna c och köpta skorna sedan vart det även en present till förmodligen en skit söt liten kille ;). Kan inte berätta vad jag köpte för Ebru kanske läser bloggen haha.
Idag spelar Sverige så ska kolla på den matchen får se vart det blir, sen är det fredag och snart helg! :D

Imorgon blir de skola och bygghall sedan åka förbi Ebru och se på hennes lillebror!! Efter det blir det hem och göra sig iordning för att parta lite! (:

Lördag hoppas jag på sol på dagen så man kan sola lite på ängarna kanske sedan blir det att fria Micke på kvällen som fyller år.

// T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0