Ska jag eller inte..?

Idag har jag fixat mitt CV faktiskt eftersom jag skulle på arbets intervju idag så det var lite akut, CV:t vart väl sådär men jag har gjort ganska mycket med tanke på all praktik under gymnasie tiden faktiskt! Så det ser ju ganska fullt ut men det är mest byggen och grejer haha.. Jag var iaf på arbets intervju idag för att jobba som säljar åt Comhem, vet inte ens själv om jag vill ha det men det var väldigt seriöst med två killar som sitter och ställer fråger, läser Cv, frågar varför man inte jobbar kvar på gamla jobbet och osv. Kan ju säga att jag inte hade tänkt alls så borde kanske ha tänkt liten innan jag svara sen måste man fan ha självförtroende på arbets interjuv märkte jag.. Inte min starkaste sida kanske, men äh dom ska höra av sig vet inte alls vad jag tror faktiskt dom skulle interjuva flera personer så vi får se hur allt går helt enkelt. Men nu är frågan har precis dammsugit rummet och nu kan jag inte bestämma om jag ska möblera om, hmm jag funderar starkt på det faktiskt.. Får se hur jag gör?!

//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0