Gårdagen

Måste börja med att säga grattis till idiot (Ebru) som tog körkort igår riktigt duktig, verkligen kul!


(Bilden från sommaren 07)

Men igår vaknade jag upp hemma hos Daniel när hans klocka ringde så då åkte han till jobbet medans jag sov kvar 2-3 timmar sedan åkte jag hem för att åka och simma med min far som tyckte han var förkyld vilket Felicia också var men jag skulle simma så jag tog mig till sundbybergs simhall som självklart öppna 12.00 på måndagar och jag var där halv.. Men satt och vänta tills dom öppna sedan simmade jag, riktigt skönt! Efter det tog jag mig hem käka lunch sen träffa jag Felicia sen ringde idiot och sa åt oss att komma ut och jaa då hade hon tagit körkort! ;D. Så vi åkte en sväng i bilen sedan släppt hon av mig och Felicia som köpte bulle och fikade. Vid 5 tiden skulle jag övningsköra det gick väl sådär.. Sen lyckades jag äntligen träffa min underbara Simonsson efter körningen så vi satt och snacka om allt möjligt mycket trevligt. Jag gick sedan hem för att käka och efter det så träffade jag Felicia ett litet tag igen, så igår måste jag säga att jag hann med mycket. Vi får se vad denna dag har att ge, får se om jobbet kommit igågn idag, det hade ju varit bra!

//T.Johansson

Kommentarer
Postat av: ebruuu

hihi tack så mycket älsk

2010-10-18 @ 18:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0