Måndag och ledig.. elle något..?

Det har varit en vecka som har varit händelserik känns det sopm, men sånt är väl bra men allt har tyvärr inte varit bra heller.. Jag vet inte om jag har något jobb kvar vi får se, min chef ska renovera om restaurangen sen kanske sälja han har inte riktigt bestämt sig ännu.. Vi håller tummarna på att han verkligen inte säljer!!! Igår så noppade jag mina ögonbryn på salong där hon även färgade dom. Hon som gjorde det sa, shit vad ljusa ögonbryn du har jag bjuder dig på en färgning! Okej, tack säger jag och är skit nervös haha. Dom vart väl lite mörka med tycker ändå det ser okej ut :). Idag har jag varit och simmat sedan käkat lunch och chillat lite ska åka iväg med pappa snart en sväng sen ska jag hem till Daniel där hans mor har lovat mig ungspannkaka och hans syster ska färga mina ögon fransar, vilken lyx dag! :D Btw, jag klippte mig ju förra onsdagen och är väldigt nöjd men tänkte bara säga till dig Sandra att jag klippte mig hos elev där i sumpan där du och din mor brukar klippa er, har ju tjatat om det och äntligen gjorde jag det ;) haha.


Idiot och jag i fridhem en vår kväll 07





Nej nu ska jag röra mig, pappa roppar!
//T.Johansson

Kommentarer
Postat av: ebbe

ää fy faaan för bilden idiot! men minnen minnen måste jag säga :D Nice dag du har haft förresten, pusssssssss på dig <3

2010-10-18 @ 18:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0