typ veckan..

I måndags var det jobba borta i järna som gällde då restaurangen i solna inte finns kvar :(.. I tisdags var jag rikgit seg så tog det mest lugnt hela dagen, Onsdag hmm vad gjorde jag då.. Simmade, åkte till sickla med pappa där vi tog sprutor jag tog mot hepatip A o B medans pappa tog festings vaccin, det gick fort nästan lite för fort man hann aldrig få ont haha.. Efter det träffade jag felicia och Ebru vi åkte till kista där jag köpte Bh och trosor tror ingen av dom köpte något men sedan fikade vi tills det att kista stängde. Ebru skjusade mig sen till daniel så sov jag där och på torsdagen träffade jag Simonsson hemma hos henne tills hon skulle till jobbet, då gick jag hem. När jag var hemma så kollade pappa på bil så vi åkte iväg och efter några timmar så åkte vi hem i en ny röd volvo, alltså inte ny ny men för min familj blir den ju ny ;). Jag gillar den skarpt! Sedan träffade jag Felicia ett litet tag tills det vart sov dax ;). Idag får jag se vad som händer blir nog att gå och simma nu om jag inte fastnar framför datan, sedan vill jag nog till kista eller något och kolla lite grejer, efter det kanske jag träffar Daniel. Sedan vill jag till xxl  affären under helgen också! (:

Hoppas alla får en läskigt bra halloween
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0