Fastnar vid datan

Det är inge bra att min spotify fungerar igen för jag går in på datan hela tiden nu, så hinner jag inte med allt annat som det var tänkt. Men nu har jag varit vaken lite mer än en timma och tanken är att jag ska till bromma de nya shoppning centrumet där och även träffa min far där så ska vi kolla lite. Tandläkaren igår gick bra jag hade lite tandsten men nu har hon skrapat bort det. Hon kändes jätteduktig och var jättetrevlig så nu har jag byt till henne som är privat tandläkare i bromma, gilla! Neej nu ska jag dra så man hinner kolla lite innan det är dax att vara på jobbet har lovat att vara där prick 3 idag så gabbi kan gå, jag lovar att det kommer vara fel på tuben eller något problem iaf.

Ha en bra helg alla! puss
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0