regn på min lediga dag ;(

Idag är jag ledig men har plockat o fixat en del sedan blev de kinan med pappa och en sväng i bromma blocks. Nu sitter jag här och ska väl egentligen göra lite annat men är så trött tihi.

I fredags så träffade jag mina 2 änglar vi satt bara och snacakde och hade det bra sen blev de hemgång då jag jobbade i lördags. Efter jobbet drog jag på 50års fest, det var trevligt! Söndagen blev återigen jobb sedan hem till Daniel där jag fick nya snygga naglar av Sheri igen :). I måndags var jag ledig så då blev det att träffa fille, blomman o ebru vi typ käka o chillade hos blomman sedan blev det barkarby en sväng och efter de en snabb sväng till Filles nya lägenhet (OGILLA att den är så "långt" bort). Sen var de kväll o blev hemgång då jag jobbade i tisdags. Igår kväll blev de en lång promenad med Fille och vi träffade även Ebru en sväng :).

Nu får vi se vad jag gör finns en hel del men lär sluta som vanligt att jag inte gör något av de ;).

// T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0