Woop Woop!

Jag har som vanligt varit duktig på att blogga *host*. Men nu skriver jag lite igen iaf ;)..

Igår sov jag ganska länge sedan bar det av till Ikea med Idiot där vi hängde ganska länge då vi både käkade, fikade och shoppade lite saker. För min del blev det ett snyggt brunt överkast och nya påslakan, så de känns rikgit bra! Efter det drog vi hem till idiot och chillade så kom Felicia förbi så vi satt mest bara och snackade skit som vanligt sedan var klockan ganska mycket så vi drog hem. När jag kom hem blev det lagom till middag och allsång sedan bar det av ut på en skön prommis med Felicia. Kom kanske hem vid halv elva då fastnade jag vid datan ett tag sedan var det dags att sova men hade jätte svårt att somna tyvärr. Imorse vaknade jag upp med hals ont men gick upp och käkade frukost sedan blev de kista en sväng med bror min, mycket trevligt. Nu är jag hemma och har fortfarande hals ont och lite ont i huvudet också, så typiskt mig som bara jobbar imorgon o fredag sen har jag äntligen min efterlängtade helg, hoppas det är bra tills dess!!

Nu tänkte jag försöka orka städa lite i mitt rum och bäddda upp med det nya! :D

Btw så har jag sagt upp mig på Sova nu så det är 2 jobb veckor kvar :) 


Här är mitt nya överkast, men det är snyggare på sängen!



//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0