Fredag + Lördag

Usch jag är egentligen ganska trött nu fan var pigg förut men nu är jag helt slut. Kanske bror på att de varit mycket i veckan och igår blev det en härlig kväll som började hemma hos mira med krök o jättegod tårta sedan blev det lite uppdelningar för att vi alla skulle komma in på kroge fick vi åka i 2 olika gäng. Vi som drog i första gänget var väl dom ända som kom fram + Mira, Issa o Jessica som kom i en taxi något senare. Dom andra som bla var Simonsson hamnade på en hemma fest i Sumpan. Men vi var iaf på oxid det var nice men lite litet men det fick fungera iaf (: .. Vid halv 3 rörde vi oss hemåt men missa tuben så fick ta 3 tuben sen var det bara pang bom i sängen var helt död! Imorse vakande jag upp med ont i fötterna från gårkvällens skor men de börjar gå över nu men har galet ont i vänster öra tyvärr, hoppas inte jag blir sjuk!!

Idag har jag bostavligen ståt på alla 4a o städat toan o handfat sedan dammat och dammsugit hela mitt rum plus de tomma rummet o hallen så känner mig lite duktig haha. Tänkte försöka sola med Idiot men hon hör inte av sig så nu blir det nog lite hockey sedan hembakad pizza till middag :D!!





//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0