snökaos var det ja

Det är ganska roligt att alla skriver på face att dom inte kan ta bussen till skolan eller inte kan ta sig fram till jobbet pga att tuben inte kom eller att bussarna inte går.. Men helt ärligt, egentligen så är ni alla som inte kan ta er till jobb/skola skit nöjda! Kom igen hade jag gått i skolan hade jag aldrig åkt till skolan idag även fast jag bara skulle åka tuben dit så är ju liksom värsta bra ursäkten till att slippa skolan. Visst om man jobbar förlorar man pengar på att inte kunna jobba idag men att vara hemma i detta väder på en fredag och kanske kunna förbereda inför helgen med lite städning och laga god middag osv, kom igen hur skönt tycker förmodligen inte många människor att  detta är!? Alltså visst klart många abolut inte upskattar vädret och behöver ta sig till jobb/skola men jag tror ändå vi människor tycker att det är lite skönt att få skylla på detta väder och bara vara hemma och plocka och fixa. Jag tycker nog visa resonerar lite roligt när dom skriver:
Fan bussen till skolan gick inte idag så jag fick stanna hemma.. Jaa men verkligen synd för dig! *NOT* haha..
Så till er som blev hemma idag, försök njuta iställett för det är ju inte erat fel!

Men sen till (oss) som gick upp imorse såg skit vädret och förstod hur mycket förseningar de skulle bli, jobbigt att ta sig fram osv men ändå krigade, galet duktigt!! Min kära vän Simonsson är ju brevbärare och du ska veta att jag tänker på dig idag! Men du verkar ha humöret uppe idag så det kommer att gå skit bra!! :D
Till alla människor som ska flyga, åka tåg någon stans osv tycker synd om er, hoppas att de inte blir allt för lång vänte tid.

Jag är verkligen helt slut idag mina ögon är döda o jag vill bara lägga mig och sova, idag är min 12de arbetsdag i rad så denna helg känner jag att jag är mycket värd och har ju lite saker som måste fixas också. Men ikväll blir det direkt hem efter jobbet ducsha, laga middag, fixa mig sedan party för Mira! (: 




//T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0