lite bättre (:

Idag blev det jobbet då jag kände mig lite bättre och framför allt piggare i kroppen o huvudet.
Igår när jag låg hemma och var sjuk så plingade det på dörren och där stod min älskling så jag vart jätteöveraskad och väldigt glad! Vi låg väl mest i sängen och myste o bara hade det bra, båda två var helt döda haha men mysigt var det. Sen gjorde min pappa min favo mat, makaronilåda sen fick jag även en ros och godis hjärtan utav honom så det var en väldigt bra och härlig dag!

Nu sitter jag på jobbet har ganska ont i magen men hoppas det försvinner snart! Efter jobbet ska min far hämta mig så åker vi till citygross o handlar det sista inför min middag på lördag, tagga!! Imorgon efter jobbet så ska jag till min käre bror på middag så det ska bli väldigt trevligt. Men men nu tar vi en dag i taget och hoppas på att min hals o mage blir bättre nu!

Ps. tiden går såååå sakta :( ..
//T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0