en lång natt

Shit vilken natt/kväll jag som bara skulle hem o chilla eller tänkte ta en promenad med Felicia oxå efter många om o men från mig som var lite pms barn :P haha.
Men efter jobbet ringde mina päron och kom o hämtade mig (då dom hade varit o kollat på en lägenhet i sumpan) så åkte vi o handla mat sen blev de hem laga middag o käka, sen skulle jag träffa felicia efter 8 var tanken.. Men det vart inte riktigt så.

Min bror ringde och hade skadat sig på takewandon där han hade svimmat och fått en rejäl pung spark så hela paketet hade svullnat upp. Jag o mamma går och hämtar bilen och åker in till träningslokalen och min bror mår skit dåligt men håller färgen som bara den. Men vi åker in till akuten för att se till så allt är som det ska, det var lite folk alltså inte så mycket men vi var inte dom ända där liksom men saker tar tid på ett sjukhus har jag lärt mig efter detta. Men jag tycker ändå att dom är trevlig och lugna så det var okej sen hade jag, Daniel och mamma väldigt trevligt i ett rum på akutan där vi satt o prata om allt möjligt och sjöng fint ;). Snacka om trötta..
 
Men nog om det chansar på att ni vill veta hur det gick för min bror?! Han/vi fick vänta o vänta o vänta sedan kom det en doktor som ja jag vet inte vad han gjorde men han bestämde att min bror skulle röntkas "stavning" o då fick vi vänta igen. Runt halv 2 på natten fick han åka in på röntgen där dom sedan avgjorde att en operation skulle bli av. Men innan allt blev avgjort var det såklart vänte tid och blodprov som skulle tas på Daniel men han var så duktig som inte klagade utan bara tog allt lugnt och höll humöret upp! <3 Vid tjugo över 3 var det klart att Daniel skulle opereras så då åkte jag o mamma hem eller först käkade vi en korv på statoil i solna sedan hem och sova.
Min bror mår helt okej idag trots omständigheterna men klart han har ont och så men ha verkar mest bara vilja få åka hem men det visar sig att han blir kvar till minst imorgon, tråkigt.. Men håll ut vi hälsar på ikväll med naturgodis haha!


Ps. tro det eller ej men jag kom upp och i tid till jobbet imorse, lite stolt!
// T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0