dom första dagarna 2011

I lördags vakande jag klockan 10 men Daniel sov förfullt så jag låg och kolla på tvn till klockan elva då Daniels mobil ringde och han äntligen vakande så då vart de en ducsh sedan var det pizza som gällde så jag, Daniel, Jimmy, Ida och Micke käkade och satt och snackade ett tag innan jag, Daniel och Jimmy drog hem till Daniel igen. Vi kollade lite tv sedan vart det Alvin och gänget, lejontämjaren och efter det skjusade Jimmy mig och Daniel hem till mig och här käkade vi middag med hela familjen och hade de trevligt sen kollade vi lite på patrik 1,5 och sen vart det tjenare kungen och efter det sov dags. Idag vakande vi 12 och käkade frukost chillade lite sen åkte jag in till stan med Felicia och fixade med mitt sl kort som jag köpte förut jag la till 300kr och för det fick jag 2,5 månader mer, galet skönt! :D. Sedan var vi i stan det var bara Fille som köpte lite små saker som hon behövde, vi träffade även Majen och hennes Daniel, roligt! Nu har jag inget mer att berätta, puss hej!

//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0