inget att berätta egentligen

Jag har egentligen inget att skriva om.. Allt rullar på jag jobbar med marknads undersökningen fortf börjar 3 på dagarna. Jag sover fortf fett dåligt somnar sent även om jag lägger mig strax efter 00 så är klockan alltid 2 (minst) innan jag lyckas somnat. Sen vaknar vid 6-7 kanske är vaken en halvtimma och sen nästa gång jag vaknar är det klockan som väcker mig o då är jag helt sjukt trött :/. Vet inte varför det är så jag börjar bli riktigt trött på det nu.

Helgen var jättetrevlig som sagt efter jobbet i lördags drog jag till Ericssons på middag och vi drack en del champang och skålade in nya året, käkade god middag och sen vart det smälla raketer som gällde, riktigt kul! Det var lite kul att fira nyår den 22 januari med raketer och familjen det var ett tag sen man firade med dom oxå (: .. Efter det blev det lite mer snack, efterrätt och mer dricka sedan bar det av till Jonny på fest. Jag och bror min fick med oss Sandra och Gurra så drog vi dit och festade med lite folk, mycket trevligt. Vid 3 kom jag hem då var det bara att gå och sova för dagen efter skulle jag träffa underbara Majen! Jag och Majen sågs i stan vid halv 2 käkade lite och satt bara och snacka tills klockan blev 6 då åkte vi hem så deckade jag typ i sängen med film.


Det var väl det jag hade att skriva vet inget roligare men måste även passa på att gratta Simonsson som lyckas med sin diet, verkligen helt sjuk duktigt hjärtat! <3
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0