lite blandad info

Igår spelade Sverige match i hockey och tyvärr så förlorade dom men det var på straffar, så vi får hoppas på brons på onsdag! Heja heja!! Imorse så var jag o Daniel i kista vi skulle byta två olika plagg så jag har nu en ny snygg bh o eftersom det var rea så la jag till matchande trosor också, nice! Efter många om o men lyckades Daniel även byta en tröja så nu är det som det ska. Jag hann även gå på banken och fixa mitt konto som tydligen var spärrat, hade lite panik där ett tag. Juste, imorse när vi vakande så hade Daniel vaknat någon gång under natten och då låg jag och snackade i sömnen haha. Jag hade sagt massa saker men dem två olika meningar som han kom ihåg var: Shit det är kattastroff, men jag gilar det.. Måste sticka. Sen hade jag även sagt: alltså tänk på att strumpebyxorna är för tajta. Hahahahah alltså det hade varit så roligt att få höra sig själv tycker jag, men det här var första gången Daniel kom ihåg vad jag hade sagt så det var kul att höra. Men jag snackar tydligen i sömnen fett ofta men han glömmer alltid bort, så inatt tog han anteckning på de lilla han förstod haha.

Idag efter jobbet får jag se om jag ska försöka träna lite på crosstrainern får se hur tröt/hungrig jag är när jag kommer hem haha! Imorgon skulle jag egentligen ha jobbat 10-18 då min familj skulle på middag hos Ericsons men nu har Christer åkt på kräk sjukan även han så då får vi skjuta upp allt yttligare. Först skulle ju mina föräldrar dit på nyår och sen nu så skulle vi alla dit men då vart Christer också sjuka så vi får se hur det blir får väl försöka i maj eller något haha. Men jag tänker nog ändå bara jobba 10-18 på onsdag eftersom det är fett mycket skönare och på torsdag är det röd dag vilket innebär LEDIGT!

Vi hade en riktigt mysig nyår! <3



Neej men nu måste jag jobba
//T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0