Helgen som varit.

I fredags sov jag till tio tog en lång dusch och käkade en god frukost sedan bar det av till husby där jag träffade Daniels moster Sandra och Sherie så fikade vi och gjorde mina naglar, mycket trevligt! Vid 5 tiden efter mycket snack så bestämmde jag mig för att dra till Daniel som precis jobbat klart. Kvällen bestod av Idol och massa mys, precis vad jag behövde! <3
På lördagen blev det lite snabbt ner till ishallen då grabbarn åkte skridskor sedan åkte jag och Daniel till kista där vi kollade lite men blev aldrig någon shopping, duktigt måste jag säga! Vid 4a tiden åkte jag hem för att gå på gravarna med familjen, mycket fint med alla ljus, synd bara att man tände fler ljus i år än förra året då det är fler som gått bort detta år :(. På kvällen blev det god fondi med la familja sedan bar det av till Amanda där hon, Simonsson och Jennifer förade, super trevligt! Sedan drog vi på tjejernas lokal fest i rissne det var trevligt men hade nog hoppats på att de skulle vara roligare haha! Men iof kom jag hem halv 5 så det måste ju ha varit ganska kul ;). Tog taxi hem med Felicia nu vet vi att de funkar trotts att ni flyttat från mig så kan man ändå dela taxi ;) tihi!
Söndagen spenderades på mitt jobb, var riktigt seg o mådde lite illa till och från men överlevde de också tihi. På kvällen när jag kom hem var min bror här igen så vi käkade middag alla 4a och bara snackade skit och hade trevligt. Har duschat, käkat popcorn och precis kollat panam nu blir det borsta tänderna och sova.

Nattinatti! Tack alla som gjort min helg! <3
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0