Skylltfönstring var de ja

Aa vart ska jag börja, hur fan kan ett skylltfönste ta 12 timmar? Nej me seriöst typ 7 timmar, jag borde typ få sparken så lång tid tog det haha. Kom till jobbet i farsta klockan 07.00 imorse och började töma skylltfönstrerna, dammsuga, torka fönstrerna, gick ner på lagret 4 gånger och hämta och leta saker fick sjävklart inte med alla 35 kollin på en o samma gång liksom. Sen skulle all kartong, plast och papp bort och sakerna in i föntrerna som först och främst är för små fönster liksom, kul. Nej usch det där är nog inte min grej och det är det jag egentligen är anställd som så jag borde lära mig nu tror jag! Men när jag var klar vid 5 tiden (slutade halv 5 egentligen) så kände jag för att hjälpa min kollega lite så var kvar 2 timmar och fixade lite osv, lär väl kännas i kroppen imorgon tyvärr.

Börjar 11 imorgon så blir sova till 9e, super skönt! Har stängning så slutar 19:15 då blir de nog hem och försöka fixa lite i rummet sen är det sova och onsdag som gäller med jobb 11-19:15 igen sen LEDIGT i 2 dager ;), jobbar hela helgen igen sen men de är rätt skönt ändå :).

Fan vad det hade varit skönt med en resa nu alltså typ såhär:




//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0