söndag o helgen är slut :(

Nu har helgen gått och i fredags var jag ledig, då meckade jag o pappa med hans vita bil som vi fick igång vilket kändes riktigt bra då vi kanske kan börja använda den också. Sedan blev det lunch och sen körde jag ut till ekerö så kollade vi lite spännande saker sen åkte vi hem då jag skulle till Danile för att sedan åka vidare på Raw Comedy. Jag, Daniel, Micke och Ida åkte till stan och såg på Raw vilket var väldigt roligt, man garvade mycket! Efter det blev det en sväng till lejonet på en öl och sedan hemgång.
Somnade runt två och gick upp halv 8 för att ta mig till farsta o jobba, sjukt mycket att göra uder helgen så när klockan var halv 6 och jag låst o stängt så åkte jag hem. Tänkte typ kolla film o svulla men blev middag med päronen och sedan en sväng till sumpan där Simonsson var med lite folk, dom bowllad men vi var några som bara kollade på och var social sedan drog vi till mettan en sväng. Eftersom jag var så trött och skulle jobba så blev de en lugn kväll, jag, Patricia och Nikos åkte sedan hem eller blev först ett stopp på Max för lite käka sedan skjusade Nikos hem mig. Somnade vid 1 vilket var skönt och behövligt. Idag har jag både öppningen och stängningen igen men det gick bra fanns en del att göra men lite lugnar till och från idag :).

Blev dusch och käk när jag kom hem och sen lite tv, nu ska jag nog borsta tänderna och sova, eller ska nog ringa min älskling lite fort också :).

Imorgon är det jobb igen söm gäller men först på morgonen ska la familja Johansson gå och kolla på vilka tappeter och kakel vi ska välja tills när vi får stambyte.

Simonsson och jag 2009 <3


Sov gott!
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0