Gillar mitt dubbla budskap

Jag har shopat på för mycket nu igen och ändå har jag inget att ha på mig, livet är hårt utan pengar. Har blandannat köpt en brölopps klänning för 1500kr till den 21/4 då min pojkväns moster ska gifta sig vilket ska bli riktigt kul!! Men allt är så jävla dyrt hela tiden men såna smällar får man väl ta ;).

Jag klarar mig det är inte det men allt känns så jäkla glatt ena sekunden  och sen när jag täker på saker som hänt det närmaste året både med folk jag känner och med världen så blir jag ledsen och känner att inget är fan rättvist tyvärr.. Usch nu ska vi vara glada jag är ju iaf ledig idag så nu ska jag försöka rensa lite kläder :)



//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0