Sämst på att blogga, svar jaa!

Jag har verkligen inte haft tid att blogga men det är tyvärr inte för att jag gör massa roliga saker utan jag jobbar typ dygnet runt känns det som men varje dag o  timmars pass :/. Det är så att vi renoverar butiker just nu och har precis gjort klart Kista butiken och då jobbar man som fan för att få igång butiken, upp med varor, larma, packa, sätta upp hyllor, merca, städa, allt från bygg till fjoliri men vi har oftast jävligt kul! Ibland får jag väl ryck o skroker lite medans vissa får sina ryck men vi börjar känna av varandra nu när det är dax med paus, godis eller mat haha. För nu har vi gått över och börjat om från början men Täby butiken men det är inte mcket kvar imorgon sen på torsdag är det ny öppning av butik sen fredag ska vi bygga upp gallerian. Kommer bara vara med en dag på gallerian då jag åker till Thailand på lördag :D:D:D:D:D:D:D! Shit nu måste jag packa sen sova börjar 7 imorgon plus att jag faktiskt fyller år imorgon men lär ju jobba till mitt i natten men hoppas på att sluta 19.00 iaf :)

Ha det så bra lär inte höras förens efter Thailand! :)
Puss

//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0