Bara för att jag gillar snön, lite iaf! :D

Åre 2007, riktigt snöfall där!

 

Bästa bror och jag i backen

 

Åhh, jag vill åka Snowboard i backen!



Bara lite bild grej men vill även tacka alla underbara för en superbra helg alla som varit inblandade, har haft fullt schema men ändå hunnit träffa lite folk super mys med Simonsson i fredags o Familjen igår under tiden vi packa, haha mycket skratt! Och med Sandra idag på jobbet har saknat den bruden otroligt så super kul att vi jobbar ihop imorgon igen! Även super mys att min Prins kom förbi från ingen stans på kvällen o gjorde mig sällskap och som topp på iet så ringde även Felicia på kvällen så alla underbara har varit med mig under helgen på något sätt!

Jobb i täby imorgon och så flyttar vi imorgon, puss hej!
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0