Härlig helg!

Helgen har gått och i fredags var jag ledig så då blev det naglar, skönt! På kvällen blev det mys och så tittade jag och Daniel på Fast 5 den är ju så bra! (: På lördagen åkte jag hem o packade jag upp några kartonger till, duktigt Tone! Blev en del saker att fixa med sen var klockan 6 och jag fick skynda till Amanda där vi förade och hade trevligt! Blev sedan taxi till Garbo ganska tidigt då det gällde att vi skulle komma in när det var löningshelg o grejer. Men vi kom in och hade riktigt kul träffade gamla ansikten oxå, väldigt trevligt! Dansade en del och pratade massa skit med underbara Simonsson under kvällen,  blev även dén hel del med Felicia, Mimmi och Amanda också, trevligt!
En trött Tone på söndagen börjar med att jag pratar med Simonsson o Fille om kvällen speciellt såå fick jag berätta om en hel del för Felicia som hon totalt glömt bort haha. Sedan blev det lite lunch o efter det en promenad med Fille med avslut på prisxtra och sedan drog vi till mig o jag satt vid datorn och Fille spydde, hahahah! Senare på kvällen kom Daniel o hämtade mig så blev det tvätta bilen, laga middag och Wallander sedan sova på en gång! :)

Riktigt bra helg! <3

Jobbade i gallerian idag vi stänge butiken för renovering så blev en 11 timmars dag men de är bra! Sedan en sväng förbi solna för att hämta saker och efter det träffade jag Simosson så stod vi o snacka en hel del sedan frös vi ihjäl och gick hem. nu blir det sova för att åka till Farsta imorgon och fixa lite.

Puss heeeej!
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0