Lite snabbt att jag lever

Jag lever, iof är de knappt men tänkte försöka bara duktig på att blogga men nu är jag så slut kanske beror på att vi håller på att flytta på jobbet så just nu jobbar jag som en åsna. Vi ska nämligen flytta ihop med Vero Moda och in i en annan butik fortf i Farsta men störrt och typ annan våning! Hoppas det blir skit bra när de blir klart men innan dess är man väl typ "arbetslös" i 3 månader, SUGER!
Igår började jag 09.00 till 01.00 så jobbade 16 timmar sen åka hem och göra sig klar för sängen sova 3 timmar sen ringde klockan tjugo över 5 för att man skulle upp o jobba igen då vi började 7 idag. Helt sjukt men var typ över taggad :p. Vi slutade 18.00 idag då var de hem gång som gällde pratade med underbara Simonsson i tele sen blev de duscha sedan ringde fina Felicia så pratade vi ett tag sen käkade jag middag o nu är jagf död i soffan ;). Imorgon fortsättter vi flytten på jobbet tror de är sista dagen börjar 8 imorgon så blir sova tidigt då man är helt slut!


Nyår 2011/2012 <3



Hoppas alla haft en underbar nyår! ;)
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0