-

Nu är det äntligen helg igen! :) Jag är skit trött har lite saker att fixa nu sen blir det nog kanske att kolla en film och försöka vila lite för ikväll är det Felicias och Blommans skiva som gäller och imorgon ska jag jobba på innebandy SM i globen så det ska bli lite kul men hoppas man inte är allt för sliten bara! ;)
Hade prov i samhälle idag det gick skit så det blir omprov på det sen fick vi tbx våra psykologi provn och jag fick 3 kompliterings frågor så det borde jag nog kunna klara tills vecka 17 iaf så det känns bra :). Nu är det bara en vecka praktik kvar sen är det skola i typ 6 veckor sedan studenten! :D

Nej nu ska jag försöka fixa lite i mitt rum och så, ha en bra helg! (:

//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0