Hatar rubrik! ;)

Idag började jag klockan 10 vilket var skönt men ändå jobbigt. Alltså jag slutar ju tidigare så det är super skönt men det hade inte varit fel att sova lite längre imorse tihi. Men nu sa min chef att vi kör 10-18 hela veckan alltså idag, imorgon och onsdag för på torsdag o fredag så är vi lediga, super skönt! :D.. Jag är tyvärr förkyld o hostig som alla andra men vi får hoppas det vänder så vi alla blir friska innan nyår! På tal om nyår så verkar det skit svårt ingen vet vad som händer eller vad man ska göra.. Men nu har jag, Simonsson, Felicia och Jennifer bestämmt att vi ska käka middag hemma hos mig iaf, så det ska bli riktigt mysigt sedan får vi se vad som händer, men det blir nog bra iaf!

Idag åker blomman utomlands jättelänge, kommer sakna dig!!
//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0