Helgen

Nu tänkte jag skriva lite om min helg, den har varit mycket trevlig! I fredags så var det julbord på jobbet vilket var trevligare än jag trott. Vi började med skumpa sedan blev det julbords middag och efter det lite lekar där mitt lag kom två då vi vann en biobiljett var så det var nice! Efter några timmar messar Daniel mig då han och Jimmy var ute och åkte bil så om jag ville ha skjus kunde dom hämta mig, så jag tackade ja och fick skjus. På vägen hem till Daniel så stannade vi till vid solvalla för grabbarna ville sladda lite vilket var ganska roligt måste jag medge. På lördagen hade jag gjort en liten överasknings grej för Daniel då han fyllde år, det var riktigt mysigt och han verkade gilla det! Sen kom vi hem till Daniel igen städa lite för sedan kom det gäster för att fira honom lite, mycket trevligt. Efter det käkade vi middag och åkte hem till Daniels ena moster som hade fixat överasknings fest till Daniels andra moster som också fyllde år men hon fyllde 25 så det var lite "äldre" folk där enligt mig, men det var väldigt trevligt där med iaf. Efter det skulle vi på garbo men kom inte in för Paulina var för ung så då försökte inte ens jag. Men jag Daniel och Paulina drog till stan för att gå vidare ut men vet ej fan vad som hände kändes som vi mest bara gick omkring i stan haha. Till slut åkte vi hem iaf så vart det fylle käk sedan sova. På morgonen vaknar vi av att Daniels andra små kusiner skriker så pass mycket att det till slut inte gick att somna om, men dom är riktigt söta tur för dom de haha annars vet ej fan.. Men vi lekte med dom några timmar sedan skulle iaf jag åka till kista och handla dom sista paketen men det slutar med att jag, Daniel och hans kusin decka i sängen några timmar så sen när jag vakanr upp igen var det försent då jag hade planer för kvällen. Men det var värt att få sova lite! Sedan fixade vi lite hemma hos Daniel innan det vart hemgång för min del, då kom Felicia förbi och skrev ut henne o idiots billjetter till London, hoppas ni har det bra tjejer! <3 Efter det gick jag upp till Emmz där vi käkade, fixa min blogg och kollade på OTH vilket var längesen och det var skit bra "nya" avsnitt (jag som ligger efter kanske haha). Sedan gick jag till Felicia där jag hängde resten av kvällen och nu har hon åkt och kommer hem sent på julafton :(.. Imorse testade jag min crosstrainer för första gången sen den köptes förra veckan, det var skit jobbigt fan vad otränad jag är!! Jaja man måste väl börja nån stans (: .. Nu är de rast på jobbet som gäller sedan 2 timmar och 30 min kvar och efter det bara 2 arbetsdagar kvar innan jul!



// T.Joahnssson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0