Jag vill.. men vilken färg?

Jag funderar på att färga håret men samtidigt inte.. Jag vill ha ljus brun färg så därför vill jag inte färga för har det nu men har sån himla utväxt fast tycker ibland att den passar in med resten av håret.. Hmm vad svårt val, för om jag ska färga borde jag klippa mig lite först bara topparna typ så krävs det bara en hårfärg sen inte 2 paket. Men jag vet inte vill ju att det blir solblekt när jag är i Thailand så därför vågar jag inte färga heller. Men hmm vilket delema, vad händer om jag gör ljusa slingor? Kommer det bli någon skillnad ens?! Försvinner det mesta av utväxten då? Hmm usch och fy nu får jag fundera..



Hmm, vi får se vad eller om det blir något? (:


//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0