Fredag!

Jag skulle ju inte jobba längre än onsdag men tjena det vart några dagar till.. Men igår hade jag redan bokat tid för att göra naglar dom vart skit fula och hemska och färgen som jag valde ska vi inte ens prata om! hahah.. Men alla gör vi misstag, right! haha..  Men jag och Micke (han jag jobbat ihop med i solna) vi vart klara med solna centrum som vi skulle i onsdags. Men sen ringde chefen och sa att dom som ska jobba i Nacka Forum har gett upp så det var bara för oss som vill ha lite mer pengar att åka till nacka idag och intervjuva fler folk. Kan säga att jag är trött på dom där frågerna nu alltså shit! Jag drömer helt seriöst om dom tyllo med.. Men så idag vart det jobb i nacka sedan hem gång och satt och snacka lite med mor min och efter det när päronen åkte till landet så satte jag mig här. Ikväll har min bror bjudit hit två polaer så vi alla ska käka tacos vilket jag även gjorde igår med massa folk hemma hos Emmz riktigt trevligt! Men efter middagen idag blir det krogen med Felicia, Alma och Blomman sen hem till Daniel och imorgon kanske vi åker till landet eller så blir det sola i husby på ängarna typ.. Men jag gillar sommaren :)..

Nu kom grabbarna hem så ska väl ta en dusch sen hjälpa till med maten, eller kolla på och leka social!
Ha det så bra och sola mycket! :)

// T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0