Ingen skriv lust.

Okej egentligen orkar jag inte ens skriva men tänkte eftersom jag ska åka iväg så kanske jag ska skriva de ;). Men först kan vi börja med gårdagen då jag låg och sola med Minna på ängarna sen helt plötsligt kom Daniel och Micke dit utan att vi viste något och Daniel hade köpt med sig glass till alla, mycket gott! Strax innan 15.00 gick vi för att jag skulle hem duscha och käka sedan skulle jag till Solna Centrum för att prov jobba på en restaurang som ligger i centrumet. Jag vet inte vad jag ska säga om det egentligen men det var kul och roligt, jag tappa ett glas oxå haha! Men vad fan livet går vidare och jag är faktiskt välkommen tbx idag för att jobba igen, det är ju altid något! Så idag vet jag inte vad jag ska hitta på (ingen sol) men vid 16.00 blir det jobba igen efter det (hoppas på att kunna gå exakt 22.00 igår vart det ända till 23.00)  men att kunna gå då för att träffa Daniel lite sanbbt sedan hem packa och sova för imorgon ska jag åka med mina präon till min mosters landställe i skärgården, hoppas på bra väder! På fredagen blir det nog vidare åkning till Eriksons landställe i norrtälje och hälsa på dom över helgen. Sen får vi se vad veckan efter har att erbjuda, men en sak vet jag.. det är.. att... SIMONSSON FYLLER 20BAST!!!



//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0