Inte så mycket att säga

Efter jobbet i måndags så drog jag hem till tvillingarna Simonssons för att sedan möta upp några och åka in till nivå 22 för att dricka lite öl och ha det mysigt bara! :) Men på lördag är den riktiga dagen där vi ska fira tvillingarna på hög nivå! :D Men men jag har typ bara jobbat och idag är min lediga dag jobbar kväll imorgon och dag på lördag sen blir det ju som sagt utgång, mycket trevligt.  Jag har klantat mig med lönen, har nämligen inte skrivit någon rapport för hela juni månad som jag jobbade (på intervju bolaget) så får ingen lön imorgon, DET SÖG JU!!! Får den typ i mitten av Aug så det blir en fattig månad fram tills dess haha. Idag har jag varit med Ebru och det var länge sen så det var mycket trevligt, senare blir det att träffa Daniel när han slutat, mys. Imorgon innan jobbet ska jag träffa Simonsson så ska hon shoppa lite i solna centrum :)!




// T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0