popcorn för glassen var slut :(.

Japp, glassen var slut o jag har inte ens hunnit äta någon ännu :(, haha då vart det popcorn ist. 
I fredags efter jobbet drog jag direkt till Alma på hennes mottagning där träffade jag även Blomman och lite annat kul folk. Det var trevligt vi käka lite, dracka vin och snacka skit, vart som vanligt lite för full och drog mig iväg mot Gabbis mottagning vid 22.00. Dit kom jag lite försent alla hade precis gått med Gabbi var kvar så vi städade lite, jag käka igen så snackade vi skit, mycket trevligt!  Sedan vart det en snabb väg förbi husby där jag träffa Daniel sedan åkte jag hem igen och sov för jag jag skulle upp o jobba igen på lördagen. Då vart det jobb och mådde riktigt illa hela tiden sedan vart det direkt hem till Daniel som gällde då hans syrra hade 18års "fest" det var även där mycket trevligt och god mat! På söndagen var jag äntligen lite ledig och tog det bara lugnt hela dagen, kollade även på kick ass den var konstig men ändå  lite kul. På kvällen efter att jag träffat min familj lite så gick jag hem till Simonsson där vi bara satt och snackade om allt mellan himel och jord, riktigt underbart. Vakande imorse av klockan då var det dax att gå och jobba igen, det gick helt okej idag så det var skönt. Efter det var första gången jag åkte hem till mig direkt efter jobbet, det har jag inte gjort en enda gång har alltid haft saker för mig, fast det är skönt det också.
När jag om hem så plockade jag och fixa i mitt rum, duscha och har suttit här ett tag o kollat bilder osv. Men nu vill mina päron kolla student bildert så ska låta dem få se sen blir det nog att sova.

Ha det bra!

// T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0