Bokat!

Nu är det bokat, igår bokade grabbarna hotell då vi ska åka till ullared i helge! Jag tycker det ska bli jätteskönt att komma iväg lite och sen har jag alltid velat vara på ullared! Det är jag, Daniel, Micke och Ida som åker iväg över helgen, roligt roligt!! Igår målade jag naglarna för första gången på väldigt länge alltså jag har iaf inte målat dom på 6 månader! För jag gjorde naglar från studenten och 3 gånger fram sen har jag inte haft några naglar att måla men nu kom dom fram lite. Kan ju säga att mina nagelack var gamla nu haha! Så det vart klumpigt och ser sådär ut men jag låter det vara någon dag iaf, haha. Kom även nagelack på skrivbordet, men men sånt är livet. Eftersom jag mesta dels bloggar från jobbet så blir det inte så mycket bilder, men tänkte kolla om jag hittar någon rolig att slänga upp nu. Ska ringa några samtal nu sen typ bär det av till jobbet!

På tal om att jag ser piercingen, så Felicia nu har vi haft dom i över 2 år! haha.

 

<3

//T.Johansson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0