Första December

Igår blev de jobb där jag, Sandra och vår praktikant Jenny mest fluma runt samtidigt som jag såg till att vi gjorde lite saker som verkligen behödes fixas. Efter jobbet kom iväg vid kavart över 6 så åkte jag hem till min kära bror på middag där vi åt pasta med kyckling i sås, super gott! Vi pratade en massa skit o fixade även mamma & pappas julklapp skönt att ha det gjort. Vi halv 10 ringde Majen och mådde sådär så då åkte jag in till stan och bara umgicks med henne hela natten, kom hem halv 3 inatt så var lite trött men det var det så värt. Majen jag finns alltid här för dig och ska verkligen visa det <3!

Imorse eller vid halv tolv vaknar jag av att dessa bygg gubbar på gården som börjar borra i huset så då var det bara att gå upp men det var nog lika bra haha. Jag o pappa bestämde oss för att åka till Ikea där blev det lunch och lite julklapps handling, toppen! :D. Efter det släppte pappa mig i Solna där jag träffade Felicia och vi gick lite i centrum sen blev det fika. Och btw, det är farligt att jobba i centrum alltså vet ni hur mycket jag shoppat, har inget känns de som men ändå handlat massa! Så nu består mitt rum av påsar, kläder och dammråttor så ska försöka städa lite nu tihi.

Imrgon blir det jobb till stägning, sen får jag se om jag ska träffa Majen lite och lördagen består av jobb sen blir de träffa pojkvän och på söndag blir de jobb sedan hem o fira min mor som fyller år!


Jag o min fina Majen på studenten precis innan flaket <3

 

//T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0