ny bäddat

nu ligger jag i sängen nya sängkläder och duschad mätt efter min älskade korvstroganoff så jag känner mig riktigt nöjd finns lite saker som man gärna hade velat hinna göra också men de hinner man inte när man är hemma kvart över 8 varje dag, usch börjar tröttna på det. Har tröttnat ännu mer på all kaos på jobbet med alla saker man ska hinna med och få upp osv helt sjukt!
Jag vill köpa massa nya skor, kläder och aa en massa saker men har inga pengar och det är lön om galet lång tid! Även fast tiden går fort så ska man ha en helg som kommer kosta pengar men ska bli roligt iof! :D Får se om jag på fredag ska på Tiffys julmingel med Felicia och Märta men har stägning på jobbet så får se va man hinner. Lördagen skulle göra något på dagen som jag glömt nu men på kvällen ska vi fira Ebrus 20års dag! :D Blir middag hemma hos henne sedan blir det nog utgång får se om de blir stan som hon vill men Amanda och Mimmi fyller också år då och ska firas på garbo så skulle vilja dit också men får se hur de blir med allt. Sen på söndagen fyller min prins år så då blir det att fira honom lite! :)

Btw så blev kusin barnet sjuk över helge så vi hoppas hon frisknat till tills på onsdag för då ska vi göra ett nytt försök att fira henne.

//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0