Ojoj länge sen nu!

Orkar inte uppdatera om allt som hänt men julen var super mysig och bra har bara fått saker jag vill ha så det känns super bra! Min älskling gav mig jättefina saker också så jag är super duper nöjd!

I måndags var det jobb som gällde från 7 på morgonen då jag skulle göra om skylltfönstrerna och så skulle sandra o jag fixa ut all rea. Kan säga att den dagen alltså jag tror aldrig jag sett så mycket folk det var helt sjukt!! Alla grävde o krigade på rean men det var kul att se hur folk var haha! Efter det vid 6 åkte jag hem då blev de middag sedan en promenad med Felicia.

Tisdagen började jag 7 igen och bara vek o vak tills öppning klockan 10 sen var det samma visa igen hur mycket folk som helst o dom kriga! Men klockan 6 gick jag hem igen och käkade middag efter det blev det promenad med bästaste Simonsson o massa snacka super trevligt! Sen var det sängen som gälde var sjukt trött.

Igår började jag tio vilket var behövligt men det blev hård jobb igen på en gång men det är kul för det gör att dagarna går fort iaf! Vi stänger 7 men när klockan var halv 8 gick min sista kund så då räknade jag kassan och vek 2 bord sen var jag slut så åkte hem vid 8 tiden. Då blev de lite middag, tv och dusch sen sova.

Idag har jag sovit till kvart över tio, super skönt! Men har mest segat en del så nu ska jag duscha lite fort sen blir det träffa Fille och kanske Ebru också för lite shopping! :D






//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0