Mycke saker på få dagar

Nu är det inte lång tid kvar, idag tror jag det gäller! Eller vaddå tror idag gör jag det! Lite små jobbigt när ingenting är säkert samtidigt som det känns så himla skönt! :D
Berättar imorgon eller ikväll vad jag menar tihi!

Igår efter jobbet så träffade ju jag Majen så käkade vi middag på en Thai restaurang, mycket gott o väldigt trevligt! Tiden går alltid lite för fort måste jag säga men men nästa gång vi ses kanske vi har mer tid på oss. Alltid skönt att träffas o bara få snacka av sig!
<3

Idag efter jobbet så blir det att möta upp Daniel för att växla in lite pengar till resan o köpa rese godis haha! Sen när jag kommer hem ska jag träffa Simonsson, mys! Får se vad vi hittar på men det beror ju lite på vad klockan är också men ska bli kul att umgås lite bara! Usch jag måste typ skriva pack lista nu fan tiden bara går o varje dag har jag saker som ska hända.. Men nu åker jag typ om 4a o en halv dagar!


//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0