Dagens typ

Morgonen började jag med att gå upp i bra tid göra ett litet ärende som kändes bra sedan bar det av till Simhallen för att simma lite sedan basta, skönt! Efter det gick jag hem käkade lite lunch, ringde och boka tid för att klippa mig vilket blev den 17 Februari snacka om att det var fullt där! Har suttit lite vid datorn sökt typ 3-4 jobb på två timmar alltså jag förstår inte hur dålig man får vara.. Jag måste nog fixa ett bra personligt brev som passar alla jobb så jag slipper sitta och göra om brevet inför varje jobb sökande. Sen har jag även tvättat en maskin så känner att jag gjort mitt för idag. Men nej nej jag och Felicia ska åka och träna takewando då vi lovat min bror det för det är nybörjare idag och han ska hålla i passet, duktig han är. Men alla kommer nog garva en del åt oss (mig) så ovig som man är haha. Efter det blir det dusch och middag sedan ska vi träffa Idiot som kom hem från Tyskland inatt, härligt!

Btw, folk snackar om att det börjar bli ljusare ute jag tycker det är skit mörkt!! Tycker det var ljusare ute när snön var vit och lös upp nu är det ju bara tråkigt och hemskt..

//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0