Learn from yesterday, live for today and hope for tomorrow.

Tro det eller ej men jag tränade faktiskt på min fina crosstrainer igår, det var väldigt skönt efteråt! Var bara tvungen att berätta det ;) haha.

Idag efter jobbet (21.00) så tänkte jag åka hem och kolla på Filip o Fredriks årskrönika pogramet som börjar 21.00 men jag vill se det för det verkar ganska kul. Efter det blir det nog sova, eller egentligen så måste jag rensa min garderob men jag lyckas ju aldrig! Imorogn ska jag och mamma försöka ta oss till simhallen och simman vid 10 tiden sen efter det någon gång ska jag träffa Felicia och Ebru får se vad vi hittar på men det blir nog mest bara chill. Får se vad jag gör resterande dagar men det blir nog inga problem att hitta på något, jag och Daniel kanske ska försöka gå på bio också men får se om vi hittar någon bra film.


//T.Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0