Ledig idag :/

Bara för jag skrev igår att vi skulle börja jobba hel vecka så sket det sig haha. Våran samtals lista är tom vi har inga fler folk att ringa för tillfället så Chefen messa imorse att vi inte behövde komma och nu har han precis ringt och sagt att vi inte behöver komma imorgon heller.. Tråkigt att bara gå hemma.. Hoppas vi får fler listor att ringa annars är det tyävrr slut med jobb :(.. Men idag har jag tränat på min crosstrainer sedan tagit hand om tvätt som hängt på tork, pratat med Simonsson, käkat lunch, hälsat på Felicia på hennes jobb vilket var mycket trevligt! :D Efter det kom pappa och hämta mig i grus bilen och jag kan lugnt säga att den inte var liten! Shit alltså vilken stor och hög bil man kände sig sååååå liten, bara att försöka klättra upp i den var svårt liksom haha. Vi handlade lite på prisxtra köpte även batterier till min älskade mp3 som funkar, trodde den var paj. Shit vad bra musik det var på den, älskar den! haha. Nu ska jag byta om till tränings kläder faktiskt då jag och Felicia ska gå på rissne gympa. Jag har hunnit ganska mycket idag känner jag, skönt! (:

//T.Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0